Annandagen : )

Gomiddag...
Här har det varit full fart nu i 2 dagar...
Julen har varit mysig...Mycket snö och mycket
julklappar och mycket god mat...
Jag har fått så fina saker...

Här är några:









TACK FÖR ALLA FINA SAKER...

Idag ska vi iväg igen...
Men kvällen blir lugn och skön...

Imorgon åker vi upp till stockholm...
Hotell och båtresa : )
Ska bli skönt att åka iväg lite...

Så nu kommer jag tillbaka på tisdag här igen
och berättar hur vi har haft det : )

Jag önskar er alla en

GOD FORTSÄTTNING...
Va rädda om varandra och visa mycket kärlek...



Ha det "gott"
KRAM JAG...


Kommentarer
Postat av: [email protected]

välkomna hem kramar vi på landet

2009-12-29 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0