Dan innan nyårsafton...

Halloj...
Nu är vi hemma igen : )
Mätta på all mat och all shopping...
Vi har haft det jättebra och mysigt...
Första natten blev hotell Infra city...
Så mysigt hotell : )





Härligt va?
Sen blev det shopping på stan...
Mycket folk...Mycket rea...Mycket rörigt...
Men vi hitta lite ändå : )



Sen bev det en båt-tur...Med MASSOR med god mat...
IGEN...Vad mycket man har ätit nu...
Viktväktarna nästa tror jag : )

Nu önskar jag ALLA...
ETT GOTT NYTT ÅR...



Det är så vackert ute idag...
Ha det gott och va rädda om varandra...
KRAM JAG.

PS.SES NÄSTA ÅR IGEN : )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni ser ut att ha haft det gött! :) Hoppas du mår bra. Gott nytt år!! Kramar

2009-12-30 @ 12:27:25
Postat av: [email protected]

vad mysigt vilka livsnjutare ni är Gott Nytt År !

2009-12-30 @ 17:47:35
Postat av: Jessica

Åh va härligt ni haft det i "min gamla stad" längar när jag ser bilderna,men det räcker för några dar sen är man mättad och vill hem igen.

Gott nytt år önskar jag o min familj:)

2009-12-31 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0