Måndag...



VÄNNER ÄR SOM STJÄRNOR...
DU SER DOM INTE ALLTID
MEN DU VET ATT
DOM FINNS DÄR...

Ni som verkligen är MIN VÄN ni vet om det...

Och JAG vet vem MINA vänner är...

Ibland tror man att man känner nån men sen
stämmer det inte alls...
Jag måste lära mig att sålla bort...

Tack Anki, Jessica, Annica, Pernilla för dom fina
julkorten...

Och Pia (när ska vi ses)???
På facebook : )

Katrin, Lena-en fika snart?

Jenny Axelsson-vi MÅSTE ses snart juuuuu....

Och Susanne o jag ska dela klappar nån dag : )
Mysigt...

Ja TACK för att ni finns....
NI ÄR RIKTIGA VÄNNER : )



KRAM JAG...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu var det längesen jag va inne på din sida men nu är jag här min vän:) ha en jättebra dag kramar syrran

2009-12-22 @ 09:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0