Måndag...

Hejsan : )
Jag är trött idag...Har jobbat 4 timmar och är TRÖTT : (
Fast jag har varit på dagis...
Det tar på krafterna, det blir intensivt kan jag lova : )

Kolla vad jag hitta idag till mitt köksfönster:



Röda hjärtan med band...
Så himla söta : )
Ja...det tycker jag.........................................................

Ni har väl inte glömt bort den här?



Såg den RÖDA LÅDAN idag som man postar JULKORT
i och åkte hem och skrev några : )
Jag tycker ju att det är såååå roligt...
Både att skicka till dom jag tycker om OCH att få
ett julkort av någon man tycker om : )

Hoppas jag får något...då blir JAG GLAD : )

Ha det gott så ses vi imorgon igen...
KRAM JAG.



Kommentarer
Postat av: anonym

kul.....

2009-12-07 @ 19:29:42
Postat av: [email protected]

jag tycker också om att skicka och att fä julkort trevligt kram

2009-12-07 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0