Onsdag...



Jaha då är man en dubbel-arbetande KVINNA : )
Har två jobb den här veckan som jag flänger imellan...
Men det går bra, fast jag är trött när kvällen kommer...

Idag fick jag en GUBBE i ansiktet : (
Jo det är sant................................
Har en blåtira under ögat.

Kan hända mycket saker på dagis : )

Ikväll kommer Sandra hem igen...Äntligen...
Jag har längtat massor efter henne...
Jag vill ha någon att TJAFSA med : )
Det är så tomt annars...Ha ha...

Ikväll blir det PIZZA från Valenzia...Dom är GODA OCH STORA...
Jag är så hungrig nu...



MUMS va gott...

Ikväll ska jag beställa lite julkappar på internet...
Smidigt och bra : )

Ha det gott...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Nejnej, jag har inte glömt bort din blogg så var inte orolig;) Jag har inte haft tid bara.. Gott med pizza :)

2009-12-10 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0