Tisdag...

Halloj...
Jobbat hela dagen...
Nu är det läxor med Linus...
Åh va roligt att göra någon glad...
Jag skicka ett Grattis- till- bebisen kort till en tjej som jag
tycker mycket om...Och nu ikväll så ringde hon och tacka
och sa att hon blev så himla glad för att just jag hade skickat till
henne...Förstår ni vad jag menar???
Det är det lilla man visar som betyder något och det
gör mig GLAD : )



Rufsis och hennes valp : )

Hade inget annat att lägga in idag och inget mer
kul att säga : (
JAG ÄR TRÖTT I HUVET...
Måste ner och köpa LIMPA................................

Vi ses imorgon...
KRAM JAG.......................................................OCH GONATT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0