Torsdag...

Åh nu är det snart äntligen FREDAG : )
Det känns som man bara jobbar och jobbar...
Fast jag tycker om att jobba...
Men man har ju lite att fixa med nu innan jul...
Idag var jag på m-blommor och köpte blommor till
min kruka som jag köpte förra året...
Och två röda lyktor med änglar på...
Fick ju en vit av mamma och tyckte att dom här oxå var
fina : )

 

Imorgon blir det lucia firande som vi är bjudna på : )
Och på kvällen får vi gäster : )

Nu blir det:



Ha det gott...
KRAM JAG...

PS. En kommentar säger mer än tusen ord...

Kommentarer
Postat av: Sofie i Alanya

Hejsan! Du tar verkligen julen på allvar ;) Jättefina juldekorationer du har hemma. Supermysigt blir det ju, riktig stämning.

Ha en trevlig helg kram

2009-12-11 @ 09:20:05
URL: http://metrobloggen.se/sees

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0