Torsdag...

Halloj...
Nu är jag tillbaka igen...
Hoppas ni har saknat mig lite lite : )
Det har varit lite tomt nu när datorn har varit inlämnad
men jag har fått mycket annat gjort : )
Just nu känns det som jag jobbar och jobbar och jobbar...
Men imorgon slutar jag 13.00 och då åker jag till Linköping direkt
med Sandra...

Idag gick jag med i FACEBOOK...
Tycker att det är krångligt och lite rörigt...
Men jag får väl lära mig : )

Har ni börjat få julkort än??
Jag har bara fått 5 stycken...
Jag som har skickat till alla mina nära och kära : )
Fast det kanske kommer något mer imorgon : )

Jaaaaaaaaaaa SÅN ÄR JU JAG : )

Nu blir det läggdags här...
Är tröttis...GÄSP...

En bild först:



Vi ses väl imorgon igen?
KRAM JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0