Torsdag...

Åh va GLAD jag blir : )
Jag vill ta en fika med dig JESSICA och dig JENNY och dig
PILLAN...
Vi måste bestämma NÄR och VAR???
Vi ringer...
Idag mår jag bättre inombords...
Min lilla SNUTTIS... EH jag menar min stora 19-åriga dotter...
: )
Har åkt till tyskland med klassen idag...Dom ska vara borta 1 vecka
och bo hos tyska familjer där...
JÄTTEKUL för henne...Men jag längtar efter henne redan : )
Ja sån är jag...
Hon kommer att ha det så kul...Det vet jag.
Våran lilla mys-stund igår-bara vi TVÅ : )



IDAG ÄR JAG LEDIG...
Ska städa och fixa här hemma.
Igår var vi och kolla nya kusinen.
Hon var så liten och söt och hon heter MOA.
Det här köpte vi:

 

Så söta...
Jag älskar ju HELLO KITTY : )
Ha en bra dag...
Nu måste jag greja här...
Ses senare eller imorgon.
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mysiga kläder:) Det är inte svårt att buda på Tradera,du bara registrerar dig & börjar buda;) KRAM

2009-12-03 @ 15:47:49
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0