Fredag...

Gomorron...




Inatt har jag äntligen sovit ganska bra...Jag sov ca 6 timmar i streck : )
Så skönt...Sömnen är viktig för man ska orka i hjärnan...
Jooo så är det...

Igår blev det en promenad med min vän Annica runt Råssnäs udden...
Och det var skönt kan jag lova...
Precis vad jag behövde...
Efter blev det en fika hemma hos henne...

Igår lärde jag mig hur man lägger in låtar på MP 3 spelaren : )
Jag lär mig nåt nytt varje dag : )
Ja barnen visa mig hur jag skulle göra..................
Dom kan ju ALLT med datorer...
TACK : )

Min snygga:



Nu ska jag bädda och fixa lite här hemma...
Sen tar jag en promenad med min MP 3 spelare och går runt
udden...
Sen blir det nog en solning på MEDDO..............
Har snart ingen färg kvar...
Jag känner mig lite finare när jag är lite solbränd...

Ska ta med kameran och ta lite höstkort...
Ni får se sen...
Imorgon är det FEST...........................
KRAM JAG.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0