Fredag...

Halloj...
Nu är det fredag igen...
Den här veckan känns bra...
Dels har jag jobbat lite på bra ställen och dels har jag
träffat mina vänner...
En del av dom iallafall...
Igår var Annica, Katrin, Lena här på grekisk paj med sallad
och bröd till...
Och ett glas vin var tog vi oxå : )
Trevligt.....................................
Det här fick jag av dom : )



När dom åkt hem så gjorde jag GLÖGG till barnen och mig...
Och så öppna vi chokladen och satt och myste med tända ljus...

MYSIGT...

 

Nu ska jag städa lite inför helgen...
På söndag är det Fars Dag...Förslag på någon bra present??????
Ha det "GOTT"...
KRAM JAG....

    BRA VA?? KRAM.......................................

Kommentarer
Postat av: AG

Så kul o höra att ni hade det trevligt igår "utan mig" fick sitta själv på ett hotellrum ännu en natt.

Det ska bli så skönt o komma hem igen efter en vecka i England med bara fish and chips o massa öl.

2009-11-06 @ 13:45:05
Postat av: Sandra

Jag vill ha glögg ikväll igen. det är så gott och juligt! :D

2009-11-06 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0