Lördag...

Hej Hej...
Hoppas ni har haft en bra lördag hitills...
Vi har varit på äventyr nu på kvällen : )
Mer kan jag inte säga just nu för inget är klart än...
Nyfiken nu eller ???
Vi får se vad vi bestämmer oss för : )



Nog om det nu......................................................
Igår blev det ju shopping i Ullared : )
Lite bilder:

  

  

Jaaaaaaaaaaaaa det här var lite av ALLT jag köpte : )
Fint va?
JULEN hade redan kommit till Ullared:



"Hej tomtenissar slå i glasen och låt oss lustiga vara"
TRALALALA TRALALALA...

Nu blir det lite god mat här+ett glas vin eller 2...
Och den nya Wallander-filmen...
Ha en skön kväll...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja trodde det var jultomten som klev av bussen när jag hämtade er,en stor säck med grejer.Jag är glad att ni inte åker ner till det där dårparadiset "Ullared" oftare.

2009-11-20 @ 18:52:43
Postat av: Jessica

Hallå! har redan lördagen kommit...mycket nu!!!

fina saker du hittade i Ullared. Ha en skön kväll vi ska äta en god köttbit nu mums..kramiz Jess

p.s hoppas dagen gick bra idag,tänkte på er.

2009-11-20 @ 18:55:35
Postat av: [email protected]

här är det fredag...men men...

2009-11-20 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0