Lördag...IGEN : )



Hallojsan : )
Ja nu är det lördag igen...För mig var det ju lördag igår oxå : )
En del märkte det.. men inte JAG förrän långt efter...
Ha ha...
Ja jag hade nog lite mycket att tänka på igår...
Idag har jag plockat upp det mesta från Ullared...
Slagit in dom första jul- klapparna : )
Det är ju så roligt, jag har köpt så fina papper och snören och
etiketter...Jag tycker om att göra fina paket : )

 

Japp...Och fler blir det...Ska försöka att bli klar i tid med klapparna
så jag slipper springa i sista minuten som jag brukar : )
Kommer nog bli så i år oxå om jag känner mig själv...


Ikväll blir det god mat och vin och trevligt sällskap på Sandåsvägen...
Japp hos syster med familj : )
Ska bli kul...
Ha en bra kväll ni som läser det här...
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: Sofie i Alanya

Fina paketeter =) Sånt svart med tomtar har jag också köpt!

Skönt ni kom fram till beslut om vaccinet. Det var svårt men jag kände nog mest att jag ville hela tiden för barnens skull. Tänk om man blir sjuk och inte tagit den, då skulle jag aldrig förlåta mig själv =(

godnatt

2009-11-22 @ 22:21:00
URL: http://metrobloggen.se/sees

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0