Måndag...

Jaha det känns som det alltid är den här dagen...
MÅNDAG igen : )
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra : (
Fast jag har massor som jag kan göra : )
Om jag vill och bestämmer mig för det...
Får se hur duktig jag är idag.........................................
Gårdagen blev så bra...
Sandra och jag hade en jättemysig dag i Örebro...

Vi valde på Örebro eller Linköping.............

Dagen blev sååååååååååååååå BRA : )

Mat på IKEA...



En plåtburk till : )
Älskar fina plåtburkar...



Ha en jättebra dag mina nära och kära och ni som jag inte känner : )
KRAM JAG......................

Ps. Tack Anders för ALL "sponsring" med pengar : )  Snäll du är.........................

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin burk:)

2009-11-09 @ 13:34:46
Postat av: Anders

Ja,vad gör man inte för att ni ska bli lite glada,shoppa är ju det roligaste ni vet =))

2009-11-09 @ 21:06:27
Postat av: Jessica

ja,dom pengarna var ju väl värda:) snygg plåtburk sån vill jag oxå ha!

2009-11-09 @ 23:27:15
Postat av: Jenny

Tack ska ni ha:) Jaa, jag har visst hittat inspirationen igen:) Kram kram

2009-11-10 @ 11:08:05
URL: http://soderjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0