Tisdag...

Gomiddag...
Idag har barnen studiedag : )
Då blir det fart och fläkt här hemma och det är skönt...
När man är arbetslös så känner man sig så ensam ibland...
Ibland är det skönt att vara själv...
Men oftast är det skönare att ha någon nära sig : )

Nu ringde dom från Scorett och sa att mitt armband hade kommit : )
Ja dom har ju smycken där oxå.
Jag är en armbands-älskare : )

Det vet Anders som jag fått nästan alla av : )
Kolla dom här:

 

Jag har fått ALLA av Anders....................................
Snö smycken är sååå fina...
Ett halsband oxå...
Jag älskar dom : )
Det på scorett är mer ett vardags armband : )

Lägger upp det senare eller imorgon...



Turkiet............
Nu ska jag fixa lite här hemma som jag tycker är kul : )
Ha en bra dag...
KRAM JAG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0