Fredag...

Gomorron kära vänner...
Och ni andra som jag inte känner : )

Tack till er som läser min blogg...
Skriv gärna nåt så jag vet vem ni är : )
Nu blir det en kopp kaffe som jag bara måste ha på morgonen
för att komma igång...
Sen ska jag ner till Meddo och sola en stund...
Värmen är underbar och så vill jag ju behålla färgen från Turkiet
så länge det bara går...
Ikväll får vi besök av vänner...
Det ska bli roligt...
Jag återkommer lite senare med lite bilder : )
Ha en bra dag....
Va rädda om er.
KRAM JAG.

Ps.en bild på mig:


HA EN BRA DAG.............................................................................

Kommentarer
Postat av: Anders

Fin bild på dig!Ska bli trevligt ikväll med god mat o trevliga vänner.Imorgonkväll får det bli att gå ut o äta på restaurang eller soffan o nya Wallander+vin.

2009-10-23 @ 13:28:18
Postat av: Jenny

Hörru, man ser ju inte ditt ansikte;) Ha en skön Lördag! Det ska jag ha :) Kramar Jenny

2009-10-23 @ 14:02:00
Postat av: Jessica

Jag blir avis när du solar jag vill oxå va brunnnnnn och snygg..men jag får väl köra en brun utan sol kan ju funka!

och vill du prova det så har jag en jättebra kräm,du vet att jag inte tycker om solarium jag är rädd om dig:)kära syster puss på dig

2009-10-25 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0