Fredag kväll...


Fredagar gillar jag MASSOR...
Då kopplar jag verkligen av : )
Nu har vi ätit lite god mat...
Ska se en bra film- Har laddat upp med indian-popcorn : ) och godis...
Jag vet jag vet...
MEN man måste få unna sig "gottis" på fredag kvällen...
Och clementiner- så lite nyttig är jag allt...

Här är MIN kväll:


GOTT VA??
: )

Dom här fick jag av Sandra idag:



Ett par Hello Kitty strumpor...Jag gillar ju hello kitty och har gjort
sen jag var liten.Vi åkte alltid till Göteborg och handla kitty saker.
Det var enda stället som hade sånt i hela sverige : )
Nu finns det överallt och har väl blivit lite FÖR mycket ibland...

Så här fin är jag om fötterna nu...
Ha en skön kväll...
KRAM JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0