Gokväll...

Gokväll där ute...
Här kommer lite bilder från mitt hem:

"Kärlek" har jag köpt själv...
"Bästa vänner" har jag fått av syster Jess...
"Varje dag är fylld av mirakel" har jag fått av syster Jess (fick den igår- TACK)
Jag tycker om budskaps-stenar : )

Den här fina har jag fått av mina underbara barn i jul-klapp förra året : )
Så här ser den ut när den lyser i mörkret...

Vacker...Den är så FIN...

Ljuslykta som jag gillar mycket...
Och EN ängel av alla...
Jag samlar på änglar och har nu????
Jag ska räkna-kommer snart : )
................................................
Nu har jag räknat...30 stycken!!!!

Ha en skön kväll...Ska jag...Nu blir det chips och ett glas vin : )
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: AG

Oj, har du 30st.... får väl se till så att du får lite fler till din samling framöver då.Eftersom jag vet att du samlar på änglar.

2009-10-16 @ 21:01:43
Postat av: Jenny

Vad fina saker! Jag älskar ju oxå änglar.. Imorgon ska jag till M-blommor & köpa lite fint till fönstrena:) Ha en mysig Lördag! Kramar Jenny

2009-10-17 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0