Hemma : (


Hej mina vänner...
Ja vad ska man säga-sitter här med en klump i magen och tittar ut...
Regnet vräker ner : (
Och jag fryser så jag nästan hackar tänder.
Vad kallt det är här hemma i sverige.
Vi har haft mellan 35-40 grader varmt i turkiet.
Vi har solat och badat massor.I havet var det 29 grader varmt.
Frukost buffe och kvälls buffe var toppen bra.
Så himla god mat.
Har säkert gått upp några kilo men vad gör det : )
Vi har haft så mysigt ihop hela familjen...
Vi har varit på äventyr och skrattat massor åt alla roliga saker
och jobbiga turkar.
Inatt när vi kom hem var det 15 grader inne...
Fattar ni hur det kändes...Från att ha haft ett litet lakan över sig och alla
fönster öppna och ändå varit varm till att ligga och hacka tänder...
Jag längtar redan tillbaka...
Jag vill tillbaka...
Men nu är det bara att inse att nu är jag här och får göra det bästa av det.
Jag ska framkalla alla kort och titta på : )
Och längta...
Men jag har ju längtat efter mina kära här hemma,det har jag...
Ha en bra dag i höstrusket.
Jag ska försöka ha det...
KRAM.
PS.Ska lägga ut lite bilder som jag har tagit,så kika in senare igen eller imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0