LÖRDAG : )

Halloj...
Hoppas ni mår bra : )
Idag hoppas jag att jag vinner lite pengar...
Har lämnat in samma lottokupong som sist...
Men den var det ingen vinst på : (
Jag spelar Keno oxå och den vann jag 30 kronor på : )
Jag vill VINNA.......................
Så idag hoppas jag : )



Och i veckan kom ju den efterlängtade HM- Katalogen = SOMMAR...
Alltid lika roligt att titta på nya sommar kläder...
Jag har hittat massor snygga kläder...
ÅH va kul : )



Jag hitta en bikini som var sååå snygg...
Kan man beställa den kroppen oxå ????
Tänk om det var så lätt : (
Kolla vad snygg... Ja både bikinin och tjejen...



Idag blir det inget särskilt (tror jag)...
Men man vet ju aldrig...
Ha en jättebra dag...
Vi ses här senare eller imorgon...
Ha det "gott".
KRAM JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0