Lördag...

Gomorron eller gomiddag kanske jag ska säga : )
Sov länge idag...Så skönt ibland...
Nu blir det frukost och KAFFE....
Så jag piggnar till...
Vi hade en jätte-trevlig kväll igår med våra vänner...
Åt god mat (som jag lagat) och vin...
Vi fick även i oss efterrätt och godis...

Lite bilder:
     

Ikväll blir vi utkörda i vårat eget hus...Sandra ska ha fest här...
Får se vad vi hittar på...
Ha en jättebra dag...
Det ska jag.
Ses senare eller imorgon...Hoppas jag : )
Tack för att just DU läser min blogg...
Då blir jag GLAD.
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Men du, det där på långpanna...Ser hur gott ut som helst ju! Kan du inte dela med dig av recept? Hoppas ni får en trevlig kväll, hälsa Gu...bben ;-) KramenOm!!

2009-10-24 @ 12:33:58
Postat av: [email protected]

kul att ni tyckte vi hade trevligt, det tyckte vi också, hoppas ni blir utkörda snart igen hi hi kram mams

2009-10-25 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0