Måndag (igen)...

Halloj...
Det känns som veckorna går så fort...
Måndagar kommer så ofta och jag som inte tycker om måndagar : (
Men idag klockan 10 så hade jag och Annica bestämmt att vi skulle ta en
förmiddags-promenad...Och det gjorde vi...
Det var jätteskönt ända tills det kom en regn-skur som aldrig sluta : (
Vi blev genomblöta...På torsdag ska vi gå igen och då hoppas jag på bättre väder...
Jag behöver verkligen röra på mig- både dels för vikten och för konditionen...
Min "kondis" är lika med 0...
Jag erkänner det...
Jag tror att det är viktigt när man kommer upp i åldern : ) att man tänker
mer på hälsa och motion...
Jag ska försöka iallafall...

Jag har inte rättat lotto kupongen än-tänk om jag har vunnit massor med
pengar och jag bara sitter här..............................................................
Ska lämna in den för rättning sen : )

Lite härliga bilder från sommaren- 09:

 



Bilderna är från Trosa i Stockholm...
Det är så vackert där...

Nu ska jag ta en kopp kaffe och fundera på vad jag/vi ska gör resten
av dagen...
Det är ju höstlov nu...
Ses SENARE...
Ha en bra dag.
KRAM JAG.









Kommentarer
Postat av: Anders

Ja, i din ålder så måste man faktist röra på sig lite så man får lite "kondis".Kan ju inte bara sitta o dricka kaffe hela dagarna=)

2009-10-26 @ 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0