Onsdag...

Gokväll...
Imorse vid 9-tiden åkte vi iväg till Örebro...
Mamma, Jessica, Sandra och jag på en SHOPPING-TUR...
Målet var Marieberg köpcentrum...
Nu efter ca 10 timmar och dom här påsarna...är vi hemma igen...

 

Örebro köpcenter kan jag rekommendera...
Dom har många och roliga butiker där...
Blev en lunchbuffe som mamma bjöd på- TACK mamma : )
Och en fika på Ikea...
Har varit en jätte-rolig dag, men nu är jag trött...
Man kan faktiskt bli trött av att springa i affärer oxå : )

Jag köpte det här:

  

Och lite annat smått och gott...
Nu är det snart dags för första glöggen...
Åh va mysigt : )

GLÖGG...Det står: Värm mitt hjärta...

Ha en fortsatt skön kväll och sov gott...
Ses imorgon igen...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

ja det var trevligt..lite trött kanske KRAM

2009-10-29 @ 14:26:20
Postat av: Jessica

Det var så mysigt och trevligt igår det måste vi göra om!! tack för allt skratt det lever jag länge på:) kram syrran

2009-10-29 @ 15:30:44
Postat av: Sofie i Alanya

Jag förstår nu är min blogg inte lika rolig längre. ;)

Alanyabloggarna är ju populära just för det härliga vädret. Jag saknar det inte ett dugg just nu, så trött på värmen och solen. Gör mig inget att vädret är så här. Jag tror att jag fick för mycket av det detta året. Kanske får räcka med 4-5 månader nästa sommar. Kram

2009-10-29 @ 18:25:02
URL: http://metrobloggen.se/sees

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0