Söndag...

Hej...
Va skönt att få ställa tillbaka klockan 1 timme idag...
Då kändes det inte som man sov så länge : )
Jag får tacka Mamma som förbarma sig över oss igår när vi blev
utkörda ur huset...TACK för vi fick vara hos er...
Lite bilder:
   

Pajen var sååååååå god...
Vi kolla på nya Wallander filmen oxå-"prästen"...
Den var bra...
Tack för en trevlig kväll...

Här kommer receptet som Pillan : ) fråga om till tacogratängen:

Till en långpanna är det här:
1 1/2 påse tacochips
800 gram köttfärs
1 påse tacomix
Tacosås
3 tomater
5 dl creme fraiche
Riven ost

Lägg tacochips i en långpanna.Stek köttfärsen med mixen och häll
över chipsen.Ta på lite tacosås.Skiva tomater och lägg över.Blanda creme fraiche
med osten och bred den över hela gratängen.In i ugnen i ca 10 minuter på 220
grader...KLART...Jag brukar ha en god sallad och lite bröd till..
LYCKA TILL...Den är jättegod...
 


Jag önskar er alla en skön söndag...
Idag blir det för mig en promenad och en solning på Meddo...
Sen blir det nog bara slappa och ha det "GOTT"...
Ses snart igen.
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh mums nu blev jag riktigt hungrig!! kom på att jag inte ätit ikväll.....

Barnen har åkt till Farmor på höst läger,sambon till Stkhlm så jag har storstädat i några timmar det behövdes om jag säger så!! Ska nog försöka sova nu om jag törs...alldeles själv känns ensamt! kram o nattis JESS

2009-10-25 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0