Tisdag kväll...

Hej Hej...
Så har ännu en dag gått...
Har inte hänt så mycket idag : (
Jag längtar till onsdag nästa vecka då jag ska till Örebro
på shopping-tur med mamma och syster : )
Och till november när jag ska till Ullared med min vän Susanne...
Måste spara pengar nu så jag kan slösa lite : )
I helgen får vi besök av vänner-det blir mat och gott vin...
Har tagit lite kort här hemma som ni får se nu...


Här är en bild i vardagsrumsfönstret...
Mina färger är ju brunt, vitt, beige...Har jag nästan överallt nu : )


Sitter i hallen så man ser den när man kommer in...
En liten påminnelse om vad som betyder nåt i livet...
Att man får vara frisk och att ha sina nära och kära omkring sig...
Det viktigaste i livet...eller hur?


Den här fina blomman fick jag i våras i 40-års present av kompisar i
Stockholm...Och den är fortfarande lika fin : )
Den växer och frodas...Jag bara vattnar lite då och då, men den
trivs tydligen hos mig...


Min fina tavla i hallen- en riktig färgklick...
Den blir jag glad av : )


På vardags-rums bordet står detta...
Vitt och brunt IGEN : )

Ja nu har ni sett lite hur jag har det hemma hos mig...
Inredning är mitt intresse...
Jag tycker mycket om att greja här hemma.
Ha en skön kväll och skål ( ja jag tog ett glas vin ikväll )...
Vi ses imorgon...
KRAM JAG.






Kommentarer
Postat av: CJ

Kikade runt lite i ditt arkiv. :) Passar på att önska dig en fin måndag. Hoppas att du har haft en lugn helg utan energitjuvar och att energin är tillbaka, kram!

2011-02-07 @ 11:01:18
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0