Tisdag : )

Halloj...
Hoppas ni mår bra...
Det gör jag : )
Men idag MÅSTE jag få tag i min handläggare på arbetsförmedlingen.
Han var ej där igår...
Tack Jessica för en trevlig kväll hos er igår...
Jag är fortfarande mätt av god mat och god tårta...
Ska in till stan och fixa lite idag.
Vill handla lite kläder men jag vet att inget passar ändå.
Köpte en långärmad randig svart vit topp på maxi igår...
Ibland hittar jag kläder där faktiskt.
Mina favvo skor köpte jag där i somras.
Dom har bra kläder och skor till bra priser.
Nu ska jag ta en kopp kaffe med en choklad topp till-jag vet att
jag inte borde men det är ju såååååååååååå gott : )



Ja så här ser dom små rackarna ut...
Så goda : )


Ha en bra dag...KRAM JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0