Torsdag...



Den är bra : )

Nu ska jag ta min kopp på morgonkvisten...
Det är den bästa på hela dagen...

Idag öppnar ju Vero Moda här i stan igen...
Det ska bli kul- ska in och kika om jag hittar nåt kul sen...
Hittar jag nåt ska jag visa upp det för er här : )
Sa jag att jag provade ett par jeans leggings på Gina Tricot
häromdagen...OCH jag kunde ha såna : )
Fast jag vet inte om dom satt så snyggt precis : (
Nej jag tror inte det........................................................
Vi ses senare.
Ha en bra dag alla som läser det här...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!!

Hur länge vi kommer stanna i Sverige vet jag inte. Har inte planerat nåt. Jag söker just nu jobb, får jag nåt så blir jag kvar. Min man ska läsa svenska men har han inget för sig här åker han nog ner till båten. Det måste han!

Kram

2009-10-22 @ 09:12:43
URL: http://metrobloggen.se/sees

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0