Torsdag kväll...

Gokväll...
Nu har min kära syster och hennes 2 goa barn varit här och
ätit kvällsmat med oss...
Det blev: 

Japp- potatismos och falukorv i ugn...
Tack Jess för gott mos : )
Har fixat lite grejer idag som jag skjutit upp, men nu är det gjort...
Skönt...En del saker är jobbigare än andra att ta tag i och då skjuter
man gärna upp det till en annan dag...
Ja sån är jag iallafall...
Har varit på Expert och fikat idag och träffat mina "gamla" jobbar
kompisar- trevligt...
Mannen i huset är i Västerås idag och kommer hem imorgon...
Det blir lite tomt här hemma...
Men imorgon är det fredag (IGEN)...
Veckorna går så fort : (
Ses imorrn igen...
Nu säger jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0