Torsdag...


Ja GRATTIS till mig själv...
Nu har jag haft Blogg i ca 1 månad och jag
tycker att det är kul att gå in här och skriva nåt varje dag...
Och jag blir så glad när jag ser att någon har skrivit något på kommentarerna...
Alltså läser ni min blogg : )
Hoppas ni gillar den...

Jag är så irriterad på A-kassan och deras regler...
Idag var jag tvungen att tacka Nej till en arbetsdag för att jag förlorar för
mycket på det...Hur konstigt är inte det?????
Är det inte bättre att man kan ta det jobb som erbjuds.
Nej tydligen inte...

Funderar på att starta eget-JAG VILL  JAG VILL  JAG VILL...
Men så kommer den stora frågan?
VAD?

Nu har vi bokat Ullared i november...Måste spara pengar nu...
Kanske man hittar något : )

Visst är dom här söta:

Och den här:

Jag vill ha...
Ha en bra dag...
Kram jag...

Kommentarer
Postat av: Jessica

grattis till bloggen!

2009-10-09 @ 05:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0