Jag syndar...


JAG VET-JAG SKA INTE ÄTA GODIS...
Jag var och handla lite efter jobbet och blev akut sugen
på godis...Så det blev en påse karamellkungen med
lite favoriter : (
Men sen när vi kommit hem från turkiet ska jag ta tag i min vikt...
Ingen ide nu innan, det är alldeles för god mat i turkiet och jag
kommer att frossa i allt dom har att bjuda på : )
Men sen.........................................................
Jag lovar : )
Och du och jag JESS ska ju börja korpen-lova att du tvingar
dit mig...Lova det?????
Ha en fortsatt bra dag.
KRAM Helene.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Passa på o frossa för sen blir det hårdträning du vet..uttagningen till baywatch 2010 är om några månader så nu gäller det att vi hittar formen, jag lovar att pusha dig:)

2009-09-18 @ 06:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0