Måndag...

Halloj !!!!!
Hoppas DIN helg har varit bra...
Det har MIN...

Nu är jag ju verkligen 40+
Lite bilder av vad jag fick:



TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER JAG FICK <3
Jag är så nöjd OCH glad...

TACK Mamma och Pappa...
TACK Jessica med familj...
TACK Susanne...
TACK Familjen...




Av Anders fick jag en SPA-RESA nu i maj...
Som han och jag åker på...
TACK !!!!!
Precis vad jag behöver...



TACK syster med familj för det fina halsbandet...
Så himla fint !!!!!



Fina kort...JAG ÄLSKAR JU KORT !!!!!
Och bara rosa : )

Och av barnen fick jag presentkort på Josefinas rum = kul...



Söt socker/mjölk kanna...
TACK mamma och pappa : )

Dagen har varit så underbar...
SOL OCH LITE VÄRME : )
JAG BLIR SÅ HIMLA GLAD...

KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

roligt med alla rosa kort ...

2010-04-12 @ 19:51:33
Postat av: Cissi

Vilka fina och roliga presenter, förstår att du är nöjd :D

En weekend-resa, sånt är riktigt kul att få tycker jag! Var ska ni?



Mamma är det något speciellt med så våra "mor&dotter"-dagar är värda guld, så himla mysigt!



Ha en bra dag!

Kram

2010-04-13 @ 07:43:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0