Onsdag...

HALLOJ...
Men vad är detta ?????
Det snöar ute nu !!!!!
NEJ...Jag vill ha vår och sol...

Idag blir det en "grejar-dag" : )

Och idag är det låg-dieten som gäller...
Igår var jag med mamma på ströget och åt paj,sallad,bröd...
Så himla gott det är : )
Sen var jag med mina syster-barn och lekte hela kvällen...
Dom är så himla goa...

Idag känns det som jag inte har något roligt att skriva om : (
Men imorgon blir det frissan och ljusa slingor...
Ska ta bild och visa (om det blir bra förstårs)...



På min hylla...

Ha en bra dag och va rädda om er och om varandra <3
MÅNGA KRAMAR TILL DIG !!!!!

KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott med mat på ströget, det var länge sen jag var där nu.. Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2010-04-22 @ 08:11:23
Postat av: Cissi

Det snöar här med, inte glad över det men det försvinner som tur är...



Spännande med frissan, hoppas det blir nöjd och bjuder på lite före och efter bilder ;)



Ha en bra dag!

Kram

2010-04-22 @ 09:57:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0