Fredag...

Underbara FREDAG...
Jag kan koppla av då...Så skönt : )
Nu har vi ätit TACOS här och ska se Lets dance och solsidan : )

Måste berätta nåt kul OCH konstigt...
Jag var hos min vän Susanne idag och vi skulle ju äntligen dela
julklappar med varandra...Lite sent men bättre sent än aldrig...
Jag lägger upp min KLAPP till henne och hon sin KLAPP
till mig : )
Okej paketen är identiska...
Samma papper och snöre och exakt samma storlek...Hmmmm
Inte kan vi väl ha köpt likadana saker sa vi...
Båda två hade letat efter nåt med hjärtat...
Vi är ju såna : )
Vi öppnar och VI HAR KÖPT EXAKT SAMMA SAK TILL VARANDRA...

Det kan nog bara hända oss och vi har ju "BRA SMAK"...
Ha ha...
Det här fick hon av mig:



Och jag fick det här:



Dom är så söta...Man kan sätta små kort i...

Imorgon blir det kalas på kvällen : )
Men vi ses här på söndag för då är det
ALLA HJÄRTANS DAG...
Då blir det mycket kärlek <3

Ha en skön kväll...
KRAM JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0