Onsdag...

Gomorron...
Jag mådde dåligt igårkväll av bara soppan... Mådde illa och fick ont i
magen... Så det blev en liten
tonfisksallad med oliver och då blev det bättre igen...
Jag tror nog att jag ska sikta in mig på viktväktarna...
Då får man äta- men äta rätt : )





Det här har jag beställt från Ellos : )
Fint va?

Nu ska jag äta lite frukost och ta en kopp kaffe här...
Sen blir det en promenad runt råssnäs...
Ska försöka gå varje dag...Det är väldigt segt först men sen
är det riktigt skönt...Ha mp3 spelare med bra musik är ett MÅSTE...

Ha en trevlig onsdag och va rädda om er <3
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste bara säga vilken fin sida du har,ändrat färg och bilder:) snygga grejer från Ellos!

Tror oxå att viktväktarna är bättre i längden för annars får kroppen en chock när man börjar äta vanlig mat igen..heja moster!!

2010-02-10 @ 14:18:09
Postat av: AG

Fin tröja passar nog dig =).Du var ju så duktig igår ,men soppa är ju ingen höjdare o äta hela tiden.Man får ju ont i magen av all lök,kål o du får ju tänka på oss andra i huset när det ev börjar pysa o bubbla gaser.

2010-02-10 @ 14:30:38
Postat av: Pillan

Gumman, var du dålig igår, stackare! Tycker lite synd om övriga familjen oxå fniss Ska vi köra på VV då? Vi får försöka stötta varann... Varför kan det inte finnas ett piller man tar på kvällen och vips så vaknar man och är smal och fin :))

Underbart söt top du skickat efter! Kramkram

2010-02-10 @ 15:43:47
Postat av: Helene

Till Pillan:

JA vi kör på VV...

Jag är på : )

Ja tänk om det fanns ett sånt piller...

Tack, jag hoppas den är fin när den kommer...

KRAM o kul att du kika in här...

2010-02-10 @ 20:57:48
Postat av: Helene

Tack Jessica...

Kram moster : )

2010-02-10 @ 21:01:39
Postat av: Helene

Till AG...

jag ska inte äta för mycket soppa...

Jag lovar...Ja du vet ju hur det blev

med magen :)

Ha ha...

2010-02-10 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0