Tisdag...

Gomorron...
NU är soppan slut...
Vägde mig nu på morgonen och vågen visar att jag har gått
ner hela 2 kilo sen förra tisdagen så här dags...
Jag kan säga att det varken känns eller syns : (
Nåja jag har kommit igång med mina dagliga promenader och det
känns väldigt bra...
Nu tycker jag till och med att det ÄR SKÖNT att gå : )
Känner mig lite piggare och sover bättre på natten...

Nu blir det en ny fas...
Men den berättar jag om när jag kommit igång med den...

Måste bara säga att det kanske hade blivit mer minus om
vi inte hade ätit massa gott i helgen...
FREDAG:Tacos
LÖRDAG:35-års fest (massa god mat och tårta)
SÖNDAG:Alla hjärtans tårta hos mamma och pizza på kvällen...
JA då förstår ni...
Men annars INGET godis och INGET fika för min del...

Nu till något helt annat : )
Jag har hämtat hem 4 kataloger med tapeter...
Vi ska tapetsera om i ett rum...



Har 3 stycken som jag/vi väljer på...
Men Anders sa en snygg igår som jag tycker om...
Det kanske blir den...

Nu blir det en KAFFE och sen en PROMENAD : )
Ha en bra dag...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Du är duktig som kämpar på:) Skoj med att välja tapeter, du får visa resultatet sen;) Kramar

2010-02-16 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0