Torsdag...

Gomiddag <3
Nu har jag grejat här...
Ska iväg snart och köpa present till syrrans kille som fyller 35 år
idag...Men vi ska fira på lördag...
Sen blir det min dagliga promenad...
Igår vägde jag mig samma tid som dagen innan och jag hade minskat
-1.5 kg...Kan det stämma??
Jag äter ju soppan till lunch och mellis...
Och sallad på kvällen och promenader...
Ja jag vet inte...
Jag ropar inte HEJ än : )
Ja ni fattar vad jag menar va??
Ha ha...

Dom här fina canvas tavlorna gjorde jag innan Expert stängde...
Jag har tagit korten i Turkiet : )



Ska sätta upp dom när allt är klart hemma : )
Jag ska visa hur det blir då...

Nu längtar jag efter soffan och få göra om...
Just det...Måste kolla tapet oxå : )

Ha en bra dag och sköt om er <3
KRAM JAG...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Japp, vi hade så kallt. Men mamma hade minus 10 så det skiljer sig ju lite beroende vart man bor.

Ha en bra dag:) Kramar Jenny

2010-02-11 @ 12:59:20
Postat av: [email protected]

lycka till med vikten ha en bra kväll kramis mams

2010-02-12 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0