Torsdag...

Goförmiddag : )
Här sitter jag med en kopp kaffe...Och vet ni....................

JAG HAR BESTÄMMT MIG FÖR EN TAPET NU : )

Jag tog inte hem nya färgkartor igår utan hon som jobba
i affären tyckte den vi valde från början...
Och den är ju så fin...

Så jag beställde rullar igår och dom kommer imorgon och
på söndag blir det tapetsering...
Åh va kul...
Och snart kommer soffan oxå : )
Igår beställde jag vita panel gardiner från Ellos : )


Här är en bild på färgen i rummet nu:



BLÅTT...Syns inte så bra här men den är verkligen BLÅ...
Fin färg egentligen men inte så modern : (

Nu blir det........................................
Ja det får ni se : )

Jag har nya tavlor och annat som ska upp sen
som jag ska visa er...

Jag har sett en sak på Josefinas rum som jag VILL HA...
Men jag ska vänta och se hur allt blir först...

HA EN JÄTTEBRA DAG...

GRATTIS MAMMA som fyller år idag <3


KRAM JAG...

Kommentarer
Postat av: [email protected]

tack för mysigt eftermiddagsfika på min födelsedag

2010-02-18 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0