Torsdag kväll...

Gokväll...
Dagen har spenderats i Linköping med mamma och barnen : )
Blev en lunch på IKEA !!
Och små shoppat lite !!
En mysig dag med andra ord <3

Jag är så nöjd över mina köp : )
Ni ska få se...
Tyvärr är batteriet på laddning till kameran...
Så det får bli en annan dag.

Här kommer bilder på "nya" rummet...







OKEJ...
Vad tycker ni ?

Jag är iallafall mer än nöjd : )

Nu snöar det igen...Vad ska man säga??
INGET...
Mannen i huset har IDAG varit och köpt en snöslunga!!!!!!!
Så nu är han glad och har väldigt KUL : )

Må så gott alla "därute"...
Vi ses snart igen.....................hoppas jag : )

KRAM JAG <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Mysigt med en dag på Ikea:) Rummet blev jätte fint! Förstår att du är nöjd:) Ha en mysig helg!



Kramar Jenny

2010-02-26 @ 07:59:33
Postat av: Anonym

Såklart att du är nöjd, det är ju jättesnyggt!

Kram på dig!!

2010-02-26 @ 10:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0