Fredag...

Halloj...
Nu är det fredag och det är så underbart...
Jag älskar fredagar...
Man kan koppla av och bara ta det lugnt...
Dagen har varit bra...
Städat
Tvättat
Torkat golv
och lite till........................
Min vän Susanne var här och tog en fika med mig...
Vi har inte träffats på länge så vi hade massor
att prata om : )

Var en sväng på stan och titta in i en butik...
Jag var bara tvungen att köpa den här...
Så himla söt : )



Ikväll blir det Sandåsvägen med Pizza och Lets dance...
Åh va kul...
Mitt favvo-program : )
Ha en skön fredag kväll...
Va rädda om varandra...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

åh, vad söt...hoppas du blir glad för grisen jag köpt.....

2010-01-08 @ 18:52:37
Postat av: Jenny

Joo det finns mycket fint på nätet:) Ha en skön helg du med! Kram

2010-01-09 @ 10:01:35
Postat av: Jessica

va fin!! tack för en supertrevlig kväll igår ni är så goa kram på er:)

2010-01-09 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0