Lördag...

Go`eftermiddag...
Nu är sommaren äntligen här !!!!!
JIPPIE vad glad jag blir : )

Gårdagen blev TOPPEN-BRA...
Vilken härlig dag...
Det kom några tårar kan jag lova.
( det kom en stor gråt attack oxå )
Och det var på morgonen när jag skjutsa in dottern till
champagne frukosten på Harrys...

I hela mitt hjärta kände jag hur mycket jag älskar henne
och när hon gick där med sin vita nya klänning och hög-
klackade skor och student-mössan i handen och hon var
så himla GLAD och LYCKLIG...




Solen sken från en klarblå himmel..................................
Då kom tårarna...
Och jag kunde inte sluta...

Tur jag inte blev stoppad av polisen för då hade dom
nog undrat vad det var med mig  : ) : ) : )

Dagen blev kanon...
Alla kom till festen,vi var ju två familjer som slog ihop oss
så vi var nog ca 50 personer i en lokal som vi hyrt...
Maten var jättebra och alla var glada och hade trevligt !!!!!



NEHEJ hon vill inte vara med på min blogg : /
Men den här fina tårtan när hon var liten fick jag visa : )



Nu blir det äta lite gott ikväll och ta ett glas rött på altan...
Ha en jätte-härlig kväll !!!!!
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: Malin.T

Vilken dag, förstår dina tårar, dom är sprugna ur glädje och kärlek och stolthet!! Vilken fin tårta ni beställt, förstår dagen blev lyckad för både er dotter och för er!!

2010-06-05 @ 18:47:10
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Susanne P

Så fint!



Vi har studentfest nästa helg...då kommer nog någon tår fällas här med!

Kram

2010-06-05 @ 21:57:23
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Jessica

ja vilken dag helt underbar min lilla "Sanna" har blivit en stor tjej. Dom var så lyckliga båda två!!!

Jag är så glad i mitt hjärta så jag blir alldeles rörd...åh vilka fina bilder:) Tack för en toppendag med mycket skratt och tårar puss och kram syrran.

2010-06-06 @ 09:05:19
Postat av: SOFFIE

å vilken dag din dotter fick å wow vilken fin tårta

grattis till studenten,

ha en underbar söndag

2010-06-06 @ 19:17:25
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: pernilla käller

jättefin tårta.hälsa sandra grattis från familjen i gnosjö.vi hade oxå en lyckad student med fint väder.jag förstår dina tårar,jag kände likadant.vad stora våra barn har blivit.kram din vän ignosjö

2010-06-07 @ 06:26:44
URL: http://pernilla69.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis till Sandra på studenten!!!!



Ja, helgen har varit UNDERBAR (det kommer massor av bilder ikväll, jag lovar).



Ha en bra måndag!

Kram

2010-06-07 @ 11:37:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0