Fredag kväll...

Hejsan : =
Sitter här och kollar på Lets Dance...
Jag vet inte vem jag hejar på... tycker att båda ska vinna ju...
Dagen har varit lugn och skön...
Hämtat mina böcker:



Nu blir det läsa i helgen...
Det ska ju bli regn och kanske även snö : (

Idag kom min vän Anki förbi...
Hon hade med sig blommor till mig...
Jag blev så GLAD : )

Vänner betyder mycket...



Fina...

Ikväll åt vi hemmagjord klyft potatis med kycklig file gryta
med rosmarin...
Det är så himla gott...



Snart börjar ju SOLSIDAN som jag tycker är så kul : )
Ha en fortsatt skön kväll...
Och va rädda om er och om varandra <3

KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD MAT !!!!!

mums.....

2010-03-27 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0