Lördag...

Jippie...
MATTIAS OCH CICCI VANN igår : )



Har kollat reprisen idag oxå...
Jag får gås-hud av deras SHOW-DANS : )

Skönt att det är slut nu på ett sätt för varje fredag kväll har jag
suttit klistrad vid tv:n klockan 20.00...

Dagen blir lugn och skön...
Jag ska snart göra det här :



JAPP- VÅFFLOR...
Idag igen... vi åt i torsdag oxå... på våffeldagen : )
Men jag hade ju köpt 2 paket så idag blir det lite till...
GOTT...

Kvällen vet jag inget om än...
Vi funderade på att gå ut och äta och gå på bio...
Men det går ju inget bra just nu...
Vi får se hur vi gör och hur det blir !!!!!

Ha en skön LÖRDAG...
Det ska jag ha <3



Nu ska jag grädda våfflor...

KRAM JAG : )



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gott : )

Dom var BÄST !!!!!

2010-03-27 @ 16:31:34
Postat av: Sandra

Godnatt mammsi

2010-03-27 @ 23:58:45
Postat av: Sandra

Godnatt mammsi

2010-03-27 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0