Tisdag...

GOKVÄLL...
Idag har jag satt upp nya gardinerna och det blev
ju kanon-bra : )
MEN...
Jag visar inte förrän allt är klart därinne...
Soffan ska ju komma nu till helgen och jag är så
spänd : )
Var ju i Linköping förra veckan och då var jag ju
bara tvungen att springa in på Chilli och prov-sitta den : )
Och prov-ligga en snabbis...Ha ha...

Har varit på Mique idag och köpt den fina lampan som
jag ville ha där : )

Tog ett kort på gardinen och lampan...
Resten får ni se när det är klart...



Den är så ny att plasten är kvar...

TACK Mamma och Sandra som var smakråd åt mig idag...
Med lampan...

Nu blir det god soppa och varm örtbaguette-MUMS...
Har solat ikväll...Nu ska jag bara slappa...

KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

SNYGGT

2010-03-02 @ 19:59:42
Postat av: AG

Det blir nog fint när rummet entligen blir klart med soffa o allt.

2010-03-03 @ 12:57:34
Postat av: Jenny

Halloj!! Nej jag vet inte vad det blir men jag känner på mig att det blir en kille:) Vilken fin lampa du handlat! Spännande med ny soffa.. Ha det så bra! Kramar Jenny

2010-03-03 @ 14:03:23
Postat av: Örjan

Lampan va snygg!

2010-03-03 @ 18:32:53
Postat av: Helene

HA HA HEJ örjan : )

2010-03-03 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0