Måndag...

Hej...
Idag har jag bestämt mig...
ÄNTLIGEN...
Nu ska jag...
JAG VILL OCH JAG SKA KÄMPA...
Men hur det går vet jag inte än...

Det här handlar det om :



Det kanske inte blir lätt eller så blir det det : )
Jag vill ge det en chans att tappa kilon...
Så NU har jag handlat hem ALLT och ska prova i 1 vecka
och se vad som händer : )



Om man följer det här så kan man gå ner mellan 3-7 kilo
på 1 VECKA...
Jaaaa kanske är det för bra för att vara sant...
Men jag provar så får vi se...
Jag vill inte säga vad jag väger nu (men det är alldeles för mycket)...
Om jag nästa måndag så här dags har gått ner något så ska jag berätta
för er vad startvikten var...

Ni får följa mig här i veckan hur jag mår och hur det går...
Stötta mig och TRO på mig : )
SNÄLLA...

Nu blir jag osäker om jag ska skicka iväg detta på min blogg...
Tänk om jag ger upp första dagen...
Vad ska jag säga då????????????????????????????

Men jag ska försöka...Jag vill ner i vikt...Och jag vill köpa snygga
kläder som sitter snyggt...

Ha en skön kväll...
KRAM JAG...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hejar på dig Helene, du klarar det! I know it..

Fika på stan imorrn på förmiddagen? Vilken tid kan du?



Kramar Jenny

2010-02-08 @ 17:20:40
Postat av: [email protected]

allt Lycka till

2010-02-08 @ 21:37:19
Postat av: AG

Ska följa med dig in o väga dig varje dag o se dina "framsteg".Tror du klarar det o jag ska hjälpa dig så gott jag kan genom att äta upp alla godsaker innan du hinner ta dom =))

2010-02-09 @ 07:00:16
Postat av: Anonym

Lycka till! du klarar det:) Kanske kan få receptet och testa?? kram Anki

2010-02-09 @ 21:29:43
Postat av: Jessica

Soppa hela veckan mums....men vem vet den kanske gör mirakel! Lycka till jag håller tummarna för dig stor kram lillasyster

2010-02-10 @ 14:14:27
Postat av: emma

kan du inte skriva receptet här i bloggen på soppan. mvh emma

2010-02-14 @ 12:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0