Måndag...

Hallojsan : )
Idag har jag fått upp gardinerna och jag blev
helnöjd...KANON blev det...
Tänk vad lite tyg kan gör ett helt rum : )
Detta rum ska ju tapetseras om så snart som möjligt oxå...
Kommer bli så fint tror jag...
Annars har dagen varit lugn och skön...
Fast lite stressigt inombords med jobb och den biten : (
GARDINEN:



Vad tycker ni då??

Har varit ute och skottat massor...Hur mycket snö ska
det komma...
Det är ju fint ute men det känns som det räcker nu : )

Idag har jag frusit om fötterna men då tog jag fram dom
här som jag fick i julklapp av Lova... HA HA...



Men visst är dom söta??
Håll med om det...



Ha en skön kväll mina vänner <3
Hoppas vi ses snart...
KRAM JAG.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin gardin:) Och väldigt söta tofflor...behövs i kylan. kram anki

2010-02-01 @ 17:54:28
Postat av: Jenny

Fin gardin! :) Kramar Jenny

2010-02-01 @ 18:26:52
Postat av: [email protected]

fin gardin söta tofflor precis som den som bär dom

2010-02-01 @ 21:31:07
Postat av: Lova

vilka fina tofflor moster!!!hoppas vi ses snart:) kram Lova o Adam

2010-02-02 @ 18:57:15
Postat av: Jenny

Jaa den känns väldigt långt bort... Tack men jag håller fortfarande på att greja med sidan, den är inte klar ännu :) Kramar Jenny

2010-02-03 @ 09:22:38
Postat av: AG

Gardinerna blev jätte fina,men dom där tofflorna är inte det "sexigaste" jag sett.Fast det är klart är dom varma så,o jag behöver ju inte titta på dina fötter =))

2010-02-03 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0