Onsdag...

HEJ...
Jag mår inte så bra just nu : (
Känns som jag har feber...Jag är så förkyld...
Usch va jobbigt men det finns ju alltid dom som har det värre...
Förmiddagen träffa jag iallafall min vän Susanne och vi gick till
Ströget och tog en god fika : )
Mysigt mysigt...
Senare på dagen så kom min vän Anki hit på en kopp kaffe och
god kaka : )
Ja jag vet att jag måste skärpa till mig snart...
Målet är ju - 10 kilo till sommaren : )
VARFÖR ska det vara så svårt att stå emot alla godsaker...
Men någon dag kommer och DÅ...Då ska jag vara stenhård mot
mig själv...

Vilket väder...Jag längtar till våren men den känns väldigt långt
borta...



Jag vill ha värme...Och jag längtar till Turkiet : )

Ha en bra kväll mina VÄNNER...
Puss och kram JAG : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för fikat vännen:) Nästa gång stannar jag längre hihi..kram Anki

2010-01-28 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0