Fredag...

Gomorron...
Fredag igen : )
Och jag är GLAD...
Idag ska jag ringa om min praktikplats....
Det är svårt att få en praktik oxå...Pga att dom har sagt upp folk
i butiker så går facket emot att dom tar in praktikanter...
Ja för företaget kostar ju inte "vi" något...
Jag förstår åt båda håll...Men ändå !!!!!

Jag vill visa upp SOFFAN snart men syster kommer hit idag
hoppas jag och kollar !!!!!

Lite detaljer från vardagsrummet bjuder jag på:







Ljuslyktan är ny...
Och lampan och orkideen : )
Och kuddarna till soffan...............................



Igår LYXA vi till det lite här...
Sandra och jag gjorde en smörgås-tårta = MUMS...

Kvällen blir det LETS DANCE...Hemma idag...
Lite god mat och "ett" glas vin : )

Ha en skön fredag vänner : )
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Du loggar jämt ut när jag loggar in på msn:(

Allt bra med dig? Gott med smörgåstårta!

Ha en mysig helg! Kramar

2010-03-12 @ 18:40:17
Postat av: Jenny

Jaa det tycker jag:) Kramar

2010-03-13 @ 08:48:31
Postat av: Anonym

Gott : )

2010-03-13 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0