Tisdag...

Halloj !!!!!
Solen skiner och himmlen är blå...
Än så länge...Kolla vädret på tv nyss och det var inte
lovande : /
Har suttit ute på altan och druckit en kopp kaffe...
Höjdpunkten på min dag : )





På torsdag åker sambon till Kina och på fredag börjar STUDENT-veckan
för dottern : )
Var nyss inne i hennes rum och såg en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG lista på vad
som kommer hända under veckan...

Och längst ner stod det:



Stämmer ju så väl...
Ibland ska man stanna upp och tänka på det !!!!!
Ibland kör man bara på utan att ta tillvara på det som är viktigt
i livet...
Familjen och kärleken...

Va rädd om dig !!!!!
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: AG

Tur att jag har dig som fixar presenter m.m ,så jag kan åka iväg imorgon till Kina,lovar o köpa ngt till dig =).Njut av det fina vädret nu o ha kaffet klart när jag kommer hem efter jobbet.

2010-05-25 @ 11:54:56
Postat av: Cissi

Leva livet, så sant så sant :D



Hoppas solen lyser på dig idag med!

Kram Cissi

2010-05-26 @ 11:37:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Ja, man ska nog ta och bromsa lite i livet emmelanåt och bara leva livet!

Kram

2010-05-26 @ 17:48:30
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0