Måndag...

GOFÖRMIDDAG...
Idag är jag "ledig"...Ja jag vet inget jobb : (
Så nu har jag dammsugit och tvättat och plockat
och fixat här hemma...
Nu är det FINT : )

Igår blev det Linköping och kollade julkappar...
Linus och jag var det som åkte...
Åt mat på ikea...Trodde att det skulle vara mer
folk än vad det var...Jag stod inte i någon kö...

På fredag åker jag med Sandra till Linköping...
Dom får varsin dag att visa vad dom önskar sig i julklapp...
Det blir ju helt olika affärer med 1 kille och 1 tjej...

Blir lite julklappar var men även ett kuvert med pengar så
kan dom köpa vad dom vill...

Den här veckan ska jag lägga på julkorten...
Det kanske dimper ner något till JUST DIG : )

När vi åkte till Linköping igår så snöa det ganska mycket...
Det var vitt och vackert...
Stanna vid kanten och tog kort...







Lite JULKÄNSLA...
Hoppas det kommer mer snö till JUL...

Ha en bra dag...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder : )

2009-12-15 @ 21:08:50
Postat av: Anonym

Snart JUL NU : )

KRAM.

2009-12-15 @ 21:12:48
Postat av: Jenny

Hej!!



Tack för det fina julkortet:) Jag har inte skickat några.. Får bli nästa år :)



Kramar Jenny

2009-12-17 @ 11:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0