Måndag...

Halloj...
Idag har jag jobbat i 9 timmar...
Det var så roligt : )
I LIKE IT ...................................
Men nu är jag "tröttis" kan jag lova...
Har ätit lite mat här:



GOTT...
Vet ni..............
Jag har beställt tid för att gå och göra naglar nu : )
Åh va kul det ska bli...
På måndag blir det och jag lovar att lägga ut en före och en efter bild...
Mina är helt förskräckliga nu...Eftersom jag bara biter på dom...
Men snart har jag snygga naglar- JIPPIE...

Nu blir det:



YES...Clementiner och hjälpa Linus med läxorna : )
Vi ses imorgon...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill oxå ha snygga naglar kanske får bli en nagelförstärkning till jul med fransk manikyr det är så snyggt!!!!!!!!!!!!!

Tack för en jättetrevlig lunch idag puss på dig syrran:)

2009-11-17 @ 18:30:38
Postat av: [email protected]

va kul...

2009-11-17 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0